المجلد والعدد: المجلد 4، العدد 2 - الرقم المسلسل للعدد 1، يوليو 2023، الصفحة 1-861 (الجزء الأول) 
Mediating Marketing Knowledge in the Effect of Cultural Intelligence on Consumers 'Decision-Making Style

الصفحة 67-98

Amira Ibrahim Abdelrahman؛ Abd Elazeem Mohamed Abd Elazeem؛ Alaa Abd Elkader Mohamed Elsaid Elnazer؛ Ahmed Yousef Abdel Salam Ali Bahrez


Employer branding and employee performance for Telecommunication Companies in Egypt

الصفحة 333-357

Basma Alaa El-din Almehalawy؛ Talaat Asaad Abdelhamid؛ Ahmed Yahia Hussein Ebied؛ Mohamed Khashan


The impact of hotel brand experience on citizenship behavior of five-star hotel customers in Egypt

الصفحة 359-387

Fatma Ahmed Mostafa Ragab؛ Maha Misbah Mohammed Shabana؛ Mohammed Abdallah Al-Hendawy


أرشيف الدورية

الجزء الرابع
الجزء الثاني
الجزء الثالث
الجزء الأول
الجزء الرابع
الجزء الثاني
الجزء الثالث
الجزء الأول